alle categorieën
    Filters
    voorkeuren
    Zoek

    Veelgestelde vragen

    Op welke manier kan ik producten bestellen?

    Zijn alle prijzen op jullie webshop inclusief BTW?

    Alle prijzen op de webshop zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

    Wat als een product niet op voorraad is?

    Wanneer een product niet op voorraad is kunt u dat product in normale gevallen niet toevoegen aan uw mandje. Bij bepaalde producten kan dit wel, wij bestellen dan dit product speciaal voor u bij onze leverancier. Ook kunt u contact opnemen om een alternatief te zoeken en we kunnen u op de hoogte brengen wanneer het product terug op voorraad is.

    Wat als een product niet meer leverbaar is?

    Als een product niet meer leverbaar is en u wilt dit product graag blijven gebruiken, neem dan contact met ons op. We gaan dan kijken voor een alternatief

    Ik ben op zoek naar een specifiek product wat niet in de shop staat

    Neem dan contact met ons op. Weinig gezochte producten worden niet altijd in de shop getoond, maar kunnnen mogelijk wel speciaal besteld worden.

    Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

    De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van de indicatie die vermeld staat op onze website en de voorraad. Dit kan per product verschillend zijn. Wij wachten in overleg met u met verzenden tot uw bestelling compleet is indien er geen voorraad blijkt. Bestellingen van producten op voorraad op werkdagen (PostNL levert niet op zondag/maandag) zullen binnen 1 tot 3 dagen afgeleverd worden.

    Hoe kan ik betalen?

    We ondersteunen Ideal, creditcard, Paypal en bankcontact/mistercash.

    Kan ik ook korting krijgen op bestellingen?

    Wij geven u korting door bij elke bestelling waardepunten toe te kennen. U ontvangt punten voor het registreren als klant, en voor elke betaalde bestelling. Per 10 Euro ontvangt u 1 punt, vanaf 50 punten kunt u de punten inwisslen bij een volgende bestelling.

    Hoe kan ik een ontvangen kortingscode inwisselen?

    In uw mandje kunt u een kortingscode invoeren. Bij een geldige code wordt de korting in mindering gebracht.

    Ik heb een klacht, wat nu?

    Heeft u een klacht over onze dienstverlening of over een product? Mail ons dan via info@grootkoper.nl met uw klacht of het webshop retour systeem via uw account pagina. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

    Wettelijke garantie

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.